Saturday, January 1, 2011

..Date 1.1.11..

peace be upon,
so?

walaupon, dah lambat(sorry aku memang slow-skit) happy new year..or maybe birthday, date clash ke-100 day, anniversary..haa, nak citer pasal nie laa..wedding in this date..

ok, aku still study..then, satu hari nie mrs. aku tak dapat datang because err, arr, don't really know laa.. hal dia nak pulak masuk campur..then, datang mrs. lagi sorang..Her name Mrs. Tang..

pastu tiba-tiba masuk pulak citer pasal tahun baru nie..then dia kata sapa yang kawin date ni is a greedy person because she don't care anything but 1 1 1 1 1 1 1....so she will married at date that must have one la..
(mrs.tang is a chinese,i think, and dia cakap english so ter-paksa tlis eng, laa..)

lagi, dia kata orang yang lagiiii tamak nie dia suka tarikh 11.11.11..kalau la ada tarikh zilion 1 tue mesti dia nak punya..she said la..but in funny way laa..aku nie tak pandai sangat...

then, aku pikir2 balik..kenapa orang suka sangat tarikh2 macam nie erk>>/?>?

anyone??

0 rajin buat bising:

Post a Comment