Saturday, January 1, 2011

Agak-agak Kalau Aku Buat Ayat Macam Ni Korang Follow Aku Tak?? "))

peace be upon,


<i believe i can fly>


agak-agak la kan, kalau aku kata mamat yang tengah  atas nie ABANg aku la kan, korang follow aku tak..well, kalau abanG famous adik dia mesti la TER-kena tempias kan..hehehe<gelak keji>...nanti dalam blog nie aku tulis abang aku bangun pukul berapa, hari nie dia buat apa..dan macam2 lagi laa..haa, kalau nak no. telfon dia pon boleh..

haa, nanti silap2, aku tukar title blog "K.faHmi Diaries Blog" ... dapat la banyak follower macam fiancee-to-be "harimau melaya" kita kan..:))

bagi yang information dia yang terbatas sikit tue xtau sapa fiancee-to-be  Fahmi tue boleh la read and follow dia yea. elia ..just go and get out of my area..eh3, xd main2 je..jangan la tacing sangat....suka sangat pon terasa..tue tengah bulan laa tue..opp,ok2 back..

<selingan jap>

then, smoga diorang lepas nie tak tangguh lagi ber-tunang nya..and happy in their choices..insyaallah..amin..

p/s: dulu bila Team Malaysia kureng, nobody care so much about them(including me), nak buat blog beria-ria(itu aku ) and pergi stadium..
        apa2 pun, aku harap kita semua (termasuk aku lagi) care whatever condition, whether lose or win.. lastly, I LOVE U MALAYSIA!!(more than my notty)

0 rajin buat bising:

Post a Comment