Wednesday, December 29, 2010

GIVEAWAY DARI SHAWLSAYUCINTA

Peace Be Upon.



GIVEAWAY DARI SHAWLSAYUCINTA Morning allz..aku nak bagi free shawls kat korang.Nak tak??Mesti ramai yang nakkan??free sape tak nak..Kalau aku..aku pun nak.Sebagai penutup 2010 ni aku dengan azam yang baru inginkan sedikit kelainan dengan untuk bisnes aku ni.So tak salahkan kalau aku bagi free shawls kat korang semua.Bagaimana caranya?Mudah saja.jom tengok syarat2 dibawah : 1) Tak payah susah2 beli shawls dekat aku. 2) Cuma jadi FOLLOWER aku diShawlsAYUCINTA dan  AYUCINTAKAMU. 3) LIKE fanpage ShawlsAYUCINTA di facebook. 4) Buat 1 entry mengenaiShawlsAYUCINTA. 5) Tag 3 orang sahabat blogger anda. 6) Hantar komen2 di entry ini "Saya da join.Sila klik link saya". Pemenang akan dipilih berdasarkan ENTRY yang kreatif dan menarik. Tarikh tutup : 1 JANUARI 2011 Nak tahu hadiah2nye?Ops..actually aku tak tangkap gambar lagi hadiah2nye.Tapi memang menarikla untuk dimenangi.Tak payah beli stok shawls untuk 3 bulan.hehehe..So tunggu aku update picca ya..:)
Marila join ramai2..


(kelabu tue dia yang cakap,ubah dia pnya font skit, so senang korang nak baca)

SO, korang tak nak join ke?? free kot..:)- insyaalah, tak rugi punya..just go to the link..hope, dapat..Amin.,:))

kalau ada contest tue jangan la follow just nak hadiah tue..tengok la entry yang lain ok?...then, sapa cakap men cannot join, boleh apa, yang mengedik tak ada duit tapi sibuk nak beli kat awekks/skandal dia tue pon boleh la..korang jgak untung.. huh, men..

then, kat situ sapa yang first time or saja nak tambah ilmu mana la tau boleh buat bussiness gempak cm gitu k boleh la tengok tutorial dia kat tepi sbelah kiri,k..
 :00



tag the blogger:


2 comments: